logo
XS
SM
MD
LG

Змінили номер мобільного?

Номер телефону - один зі способів підтвердження особи пацієнта. Саме на ваш телефон приходить код підтвердження, а згодом й надсилаються е-рецепти та електронні направлення, а також медичні висновки про тимчасову втрату працездатності. Дуже важливо, щоб номер мобільного звʼязку був актуальним та коректним.

Що робити, якщо ви змінили номер телефону?

Якщо ви втратили номер телефону, то слід звернутись до свого сімейного лікаря. Ви маєте заповнити заявку на зміну (скидання) метода автентифікації на сайті НСЗУ. Протягом доби ця процедура буде здійснена, після чого ваш сімейний лікар зможе внести новий номер телефону до системи.

Якщо у вас зберігся номер телефону, але ви бажаєте його просто змінити на інший, то під час візиту до свого сімейного лікаря попросіть його замінити. Для цього на ваш дійсний номер телефону надійде код підтвердження, який потрібно назвати лікарю.

Важливо! При внесенні будь-яких змін до даних щодо пацієнта, а зокрема нових контактних даних, переукладати декларацію з лікарем не потрібно.