З 23.05.2022 року у Центрі первинної медичної допомоги м.Тернополя у тестовому режимі розпочинає свою роботу служба інформації (колл-центр)!
Створення колл-центру - вимога часу, а мета - поліпшення якості обслуговування пацієнтів, полегшення доступу до оперативної інформації, що особливо важливо під час воєнного стану.
До відкриття сучасного колл-центру ми готувалися близько півроку. Вчилися, переймали досвід інших закладів з різних куточків України, розробляли стратегію та алгоритми роботи.
Сучасна програма, через яку відбувається зв'язок пацієнта і оператора, дозволяє вести облік звернень, багатоканальна лінія дає можливість вчасно відповідати на дзвінки, а у випадку пропуску - оперативно здійснювати зворотній дзвінок.
Оператори колл-центру по телефону будуть надавати інформацію про графік роботи всіх лікарів нашого Центру, про вакцинацію від COVID-19, допомагати онлайн записатися на прийом до свого сімейного лікаря, а також надаватимуть іншу необхідну вам інформацію.
Для зручності організовані нові багатоканальні телефонні лінії:
067 444 86 88 для абонентів мобільного зв´язку
0352 51 98 08 для абонентів фіксованого зв´язку,
які будуть працювати з понеділка по п'ятницю з 8.00 до 17.00 (на період військового стану), а у суботу - з 9.00 до 12.00.
Запам'ятайте, будь ласка, нові номери телефонів!
Після налагодження роботи існуючі номери мобільного і фіксованого звя´зку амбулаторій, які можна знайти за посиланням https://www.medical.te.ua/ua/8-kontakti, будуть поступово переадресовані на лінії колл-центру. Це дозволить працівникам реєстратур не відволікатися на телефонні дзвінки і приділяти більше уваги кожному відвідувачу, який завітав у амбулаторію.
Наш девіз - «Ми поруч, ми доступні, ми допомагаємо зберегти здоров’я та цінуємо кожного, хто нас обрав» і наш колектив його постійно реалізує, покращуючи обслуговування наших клієнтів.
Ми вдячні всім, хто нас обирає! Та будемо вдячні за терпіння і сприйняття можливих недоліків, які супроводжують нові починання!
Колектив КНП "ЦПМСД"