Протягом трьох місяців у Центрі первинної медичної допомоги м. Тернополя працює служба інформації (call-центр), яка створена для поліпшення якості обслуговування пацієнтів, полегшення доступу до оперативної інформації, що особливо важливо під час воєнного стану. За цей час оператори прийняли та опрацювали понад 20 тисяч дзвінків.
Сучасна програма, через яку відбувається зв'язок пацієнта й оператора, дозволяє вести облік звернень, багатоканальна лінія дає можливість вчасно відповідати на дзвінки, а у випадку пропуску - оперативно здійснювати зворотній дзвінок. Пацієнти можуть отримати інформацію про роботу медичного закладу швидко, зручно та в повному обсязі.
Оператори call-центру надають інформацію про графік роботи всіх лікарів нашого Центру, про вакцинацію від COVID-19, допомагають онлайн записатися на прийом до свого сімейного лікаря, а також надають іншу необхідну інформацію.
Для зручності пацієнтів функціонують багатоканальні телефонні лінії:
067 444 86 88 для абонентів мобільного зв'язку
0352 51 98 08 для абонентів фіксованого зв'язку,
які працюють з понеділка по п'ятницю з 8.00 до 19.00, у суботу - з 9.00 до 13.00.
Після налагодження роботи існуючі номери мобільного і фіксованого зв’язку амбулаторій були поступово переадресовані на лінії call-центру, що зменшило навантаження на працівників реєстратур та дозволило не відволікатися на телефонні дзвінки й приділяти більше уваги кожному відвідувачу, який завітав у амбулаторію.
Ми вдячні всім, хто нас обирає, та просимо залишати відгуки щодо роботи працівників інформаційної лінії після завершення розмови з оператором. Ваша чесна та справедлива оцінка допоможе нам вдосконалювати свою роботу та покращувати якість надання послуг.