Надання пацієнтам належної медичної допомоги досягається шляхом контролю якості наданих медичних послуг.
Якість медичної допомоги - це сукупність характеристик медичної допомоги, які спрямовані задовольняти потреби громадян в ефективному запобіганні захворюванням та їх лікуванні, підвищенні якості життя і збільшенні його тривалості.
З цією метою впроваджується оцінювання якості медичної допомоги шляхом вивчення проблем якості медичної допомоги та визначення її критеріїв з урахуванням сучасних економічних умов розвитку сфери охорони здоров’я.
Одним з важливих джерел отримання інформації про роботу закладу, медичного персоналу, задоволеність пацієнтів рівнем отриманої допомоги і т.і. є анкетування.
Саме з такою метою у КНП "ЦПМСД" розроблено і впроваджено 2 анкети.
Перша анкета створена для опитування працівників КНП «ЦПМСД» щодо задоволеності медичною діяльністю та пропозицій щодо її покращення.
Друга анкета розроблена для анонімного опитування пацієнтів щодо задоволеності якістю медичної допомоги.
Пацієнти можуть заповнити анкету та залишити її у спеціальній урні, яка буде розміщена у реєстратурі амбулаторії.
Зі змістом анкети також можна ознайомитись на нашому сайті за посиланням: https://www.medical.te.ua/ua/239-anketa-anonimnogo-opituvannya-pacienta-schodo-zadovolenosti-yakistyu-medichnoi-dopomogi-pacientam, а перейшовши за посиланням https://forms.gle/SYWTSpCMJC4hkgvd8 можна її заповнити онлайн та надіслати. Доступ до анкети можна також отримати відсканувавши відповідний QR-код, який буде розміщений у доступних для пацієнтів місцях.
Для пацієнтів, яким недоступна робота з формами Google, є можливість скачати анкету на сайті і надіслати її на електронну пошту нашого закладу.
Аналіз таких анонімних опитувань дасть змогу покращувати якість надання медичних послуг в КНП «ЦПМСД».