Ваш мобільний телефон - це один з основних способів комунікації з лікарем. Саме на нього приходять повідомлення з електронним направленням, електронним рецептом та медичним висновком про непрацездатність.
Тому дуже важливо, щоб під час укладання декларації із сімейним лікарем або педіатром ви надали дійсний номер свого телефону, який буде внесено в електронну систему охорони здоровʼя.
Якщо вам не надходять повідомлення, то причин може бути кілька.
Ваш поточний номер телефону відрізняється від того, який зазначений під час реєстрації в ЕСОЗ. Ви могли вказати неправильний номер телефону, або ж не повідомити свого лікаря, якщо ви змінили номер.
Для вирішення даної проблеми, слід звернутись до свого сімейного лікаря або педіатра та перевірити дані в електронній системі.
У вас можуть виникати технічні проблеми зі звʼязком або памʼяттю телефону. Спробуйте їх вирішити, а після перезавантаження зверніться до лікаря з проханням повторного надсилання повідомлення.
Якщо під час укладання декларації ви обрали метод офлайн-метод автентифікації, тобто не за допомогою номеру телефону, а через документи, то вашого телефону точно немає у базі даних ЕСОЗ. В такому випадку ваш лікар має надрукувати вам інформаційну памʼятку до рецепта, яка містить номер рецепта та код його погашення.
Ви можете змінити метод автентифікації на мобільний телефон, тоді смс-повідомлення від ЕСОЗ (зокрема і про рецепти) будуть надсилатись вам на телефон. Для цього зверніться до свого сімейного лікаря або педіатра та внесіть зміни.