logo
XS
SM
MD
LG

АНКЕТА анонімного опитування пацієнта щодо задоволеності якістю медичної допомоги

АНКЕТА анонімного опитування пацієнта щодо задоволеності якістю медичної допомоги
Перелік послуг, які надаються в Центрі
Список лікарів центру
ПЕРЕЛІК лабораторних та інструментальних діагностичних досліджень
Тарифи на медичні послуги, що надаються КНП "ЦПМСД"
Поради сімейного лікаря

Анкета є добровільною. За бажанням можна вказати структурний підрозділ, П.І.П медичного працівника та залишити свої контактні дані.Отримані при обробці даних анкети відомості будуть використані для вдосконалення нашої роботи.

Анкету можна заповнити  https://forms.gle/SYWTSpCMJC4hkgvd8 або скачати та надіслати на електронну адресу tcpmsd@ukr.net

1.

Чи задоволені Ви якістю надання медичної допомоги в КНП «ЦПМСД»?

Так  □             Ні □

2.

Чи вирішена мета Вашого візиту до сімейного лікаря?

     Так  □             Ні □

3.

 

Чи отримали Ви всю необхідну інформацію в реєстратурі?

Так □              Ні □

Якщо «ні», вкажіть причину:

-велика черга до реєстратури;

-медичний реєстратор ставиться до пацієнтів недоброзичливо;

- інше:

4.

 

Чи ознайомлені Ви з правилами та обов’язками пацієнта, правилами перебування в медичній установі?

Так □              Ні □

Якщо «ні», вкажіть причину:

-відсутня наочна інформація;

-відмова медперсоналу в наданні інформації;

-інше:

5.

 

Чи задоволені Ви умовами перебування в КНП «ЦПМСД»?

Так  □             Ні □

Якщо «ні», вкажіть причину:

-неналежний санітарний стан амбулаторії;

-неналежні побутові умови перебування пацієнтів;

-медична допомога недоступна для пацієнтів з обмеженою руховою активністю;

-інше:

6.

 

Чи задовольняє Вас відношення медичного персоналу:

а) лікуючого лікаря

 

Так □             Ні □

б) медичних сестер

Так □             Ні □

в) молодшого медичного персоналу

Так □             Ні □

Якщо «ні», вкажіть причину:

-медпрацівники неуважні, до пацієнтів ставляться недоброзичливо;

-не надають інформацію щодо порядку прийому лікаря, проведення діагностичних процедур;

-несвоєчасно обслуговують пацієнтів пільгових категорій;

-інше:

7.

 

 

Чи достатньо Вам у закладі наявної наочної інформації?

Так □             Ні □

Якщо «ні», вкажіть якої інформації бракує:

-про основне захворювання;

-щодо профілактики різних захворювань;

-інше:

8.

 

 

Ваші пропозиції щодо покращення роботи КНП «ЦПМСД»:

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________