Анкета є добровільною. За бажанням можна вказати структурний підрозділ, П.І.П медичного працівника та залишити свої контактні дані.Отримані при обробці даних анкети відомості будуть використані для вдосконалення нашої роботи.
Анкету можна заповнити https://forms.gle/SYWTSpCMJC4hkgvd8 або скачати та надіслати на електронну адресу tcpmsd@ukr.net
1.
|
Чи задоволені Ви якістю надання медичної допомоги в КНП «ЦПМСД»?
|
Так □ Ні □
|
2.
|
Чи вирішена мета Вашого візиту до сімейного лікаря?
|
Так □ Ні □
|
3.
|
Чи отримали Ви всю необхідну інформацію в реєстратурі?
|
Так □ Ні □
|
Якщо «ні», вкажіть причину:
-велика черга до реєстратури;
-медичний реєстратор ставиться до пацієнтів недоброзичливо;
|
- інше:
|
4.
|
Чи ознайомлені Ви з правилами та обов’язками пацієнта, правилами перебування в медичній установі?
|
Так □ Ні □
|
Якщо «ні», вкажіть причину:
-відсутня наочна інформація;
-відмова медперсоналу в наданні інформації;
|
-інше:
|
5.
|
Чи задоволені Ви умовами перебування в КНП «ЦПМСД»?
|
Так □ Ні □
|
Якщо «ні», вкажіть причину:
-неналежний санітарний стан амбулаторії;
-неналежні побутові умови перебування пацієнтів;
-медична допомога недоступна для пацієнтів з обмеженою руховою активністю;
|
-інше:
|
6.
|
Чи задовольняє Вас відношення медичного персоналу:
а) лікуючого лікаря
|
Так □ Ні □
|
б) медичних сестер
|
Так □ Ні □
|
в) молодшого медичного персоналу
|
Так □ Ні □
|
Якщо «ні», вкажіть причину:
-медпрацівники неуважні, до пацієнтів ставляться недоброзичливо;
-не надають інформацію щодо порядку прийому лікаря, проведення діагностичних процедур;
-несвоєчасно обслуговують пацієнтів пільгових категорій;
|
-інше:
|
7.
|
Чи достатньо Вам у закладі наявної наочної інформації?
|
Так □ Ні □
|
Якщо «ні», вкажіть якої інформації бракує:
-про основне захворювання;
-щодо профілактики різних захворювань;
|
-інше:
|
8.
|
Ваші пропозиції щодо покращення роботи КНП «ЦПМСД»:
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
|
|