logo
XS
SM
MD
LG

Куди звертатись якщо COVID-сертифікат не формується

 

Звертатись до служби підтримки Дії слід у таких випадках:

  • Заявникові не вдається згенерувати цифровий образ обличчя ("сфотографуватися") в Дія.Підпис і при цьому її/його не влаштовує отримати COVID-сертифікат як файл pdf на Порталі державних послуг Дія.
  • Запитання стосуються встановлення або особливостей користування порталом державних послуг Дія або мобільним застосунком Дія, неможливістю відправити запит на створення COVID-сертифікату.
  • Заявник вже має COVID-сертифікат і запитання пов'язане із його використанням.
  • Заявник вже мав COVID-сертифікат в мобільному застосунку Дія, але той перестав відображатись після оновлення застосунку або виходу з облікового запису.
  • В меню послуг Дії відсутня закладка COVID-сертифікат.

 

Звертатись до контакт-центру МОЗ за номером гарячої лінії 0800 60 20 19 або через онлайн форму звернення issue.covid19.gov.ua слід у таких випадках:

  • Пацієнт звертається для уточнення статусу/терміну опрацювання заявки, яку він залишив через чат-бот або форму звертання для МОЗ;
  • Щеплення, щодо якого звертається пацієнт, не робили у вашому закладі і ви не бачите його через МІС.

 

Контакт-центр МОЗ перенаправляє до сімейного лікаря

  • Коли можливо внести дані тільки з вторинного джерела
  • Коли потрібно доповнити інформацію про пацієнта або виправити ПІБ, РНОКПП, дату народження
  • Коли потрібно оформити запит до НСЗУ про усунення дублювання даних пацієнта в ЕСОЗ, якщо він має кілька профілів.

(nszu.gov.ua/ogoloshennya-pro-ukladennya-dogovoriv/dlya-medichnih-zakladiv/listi-rozyasnennya)

  • Коли потрібно оформити запит до НСЗУ про усунення дублювання даних двох різних пацієнтів ЕСОЗ, які співпадають за ПІБ та датою народження. (nszu.gov.ua/gromadyanam/osobistij-prijom/citizen-form)

 

Контакт-центр МОЗ перенаправляє до ЗОЗ, в якому робили щеплення

Лікар, який робив щеплення, вніс дані про нього із неточностями або не вніс.

 

Коли звертатись до лікаря

 

Запит вирішуються лікарем або ЗОЗ, що робили щеплення в таких випадках:

  • запит на генерацію COVID-сертифікат через Дію відправлено, але сертифікат не сформовано
  • на підставі вакцинації, яка проведена;
  • на підставі одужання;
  • на підставі ПЛР-тесту.
  • заявник має COVID-сертифікат за одну дозу дводозної вакцини, а очікував отримати за повний цикл вакцинації, який вже отримав.

 

Найчастіші причини, через які пацієнт не отримує Міжнародне свідоцтво про вакцинацію

  • пацієнт не отримав щеплення;
  • пацієнт очікував отримати Міжнародне свідоцтво про вакцинацію в Дії, а потрібно звернутись до свого сімейного лікаря;
  • щеплення виконані в різних ЗОЗ і дані не завантажені з МІС до ЕСОЗ;
  • пацієнт відсутній у базі даних ЕСОЗ

 

Найчастіші причини, через які пацієнт не отримує COVID-сертифікат

  • помилки у введенні даних про вакцинацію
  • серії вакцини;
  • поєднання серії і типу вакцини;
  • номера дози для дводозних вакцин;
  • дані про щеплення внесені з вторинного джерела (часто, це є правильним і до лікарів не має запитань; запитання до ЗОЗ, які не підключились до ЕСОЗ досі і наражають користувачів на складнощі);
  • не дотримано рекомендований час між дозами дводозних вакцини;
  • до ЕСОЗ не внесені дані пацієнта, які дозволяють його ідентифікувати однозначно;
  • є дублі профілів пацієнтів в ЕСОЗ.